پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204799
فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري خبر داد؛
توقيف خودروي حامل داروي قاچاق در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1395/02/01 13:05:24
نمایش : 1222
فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري گفت: دربازرسي از خودروي حامل داروهاي قاچاق ۲ميليون و ۵۰۰ هزار قرص قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال كشف شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار نورعلي ياري فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز، اظهار کرد: در پي كسب خبري مبني‌بر حمل گسترده داروي قاچاق از محورهاي مواصلاتي شهرستان بروجن به مقصد تهران موضوع در دستور كار ماموران کلانتري ۱۱ اين شهرستان قرار گرفت.

وي تصريح کرد: خودرو زانتيا حامل داروهاي قاچاق پس از انجام كار اطلاعاتي گسترده شناسايي و تحت نظر قرار گرفت.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري ادامه داد: با هماهنگي مقام قضائي اكيپي از ماموران زبده، طي عمليات ايست و بازرسي در محور بروجن- لردگان خودرو مذكور را با راننده و سرنشين متوقف كردند.

وي با بيان اينکه در بازرسي از خودروي حامل داروهاي قاچاق ۲ميليون و ۵۰۰ هزار قرص قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال كشف شد خاطرنشان کرد: پرونده براي انجام مراحل به مراجع قضايي ارسال شده است.

ياري از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت قاچاق چه در حوزه کالا و چه در حوزه دارو فورا به فوريت‌هاي پليسي اطلاع دهند و تاکيد کرد: همکاري مردم در اين راستا مي‌تواند بسيار موثر باشد و ما را در مبارزه با معضل قاچاق ياري دهد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html